Hmm!

Hej! Jag stör mig verkligen på att vi får så sjukt lite i stuidie bidrag varje månad, seriöst vad fan kan man göra för 1050 i dagens samhälle? man kan ju knappt köpa klädder för de e skit dyrt... man har inte råd att ha kul, eller jo en helg har man råd att ha kul sen är alla pengarna slut, och ingen fattar varför ungdommar blir kriminella jag fattar det? Ingen får jobb, och skit lite pengar varje månad! är det verkligen så konstigt att folk vill ha lite mer? Jag tycker ju inte det är rätt, men helt seriöst kan jag inte tycka att det är helt fel heller... för jag tycker sverige är för snål mot ungdomarna!

Kanske ungdomar hade sköt sin skola bättre om de fått ha mer kul? Jag vet inte..


Kommentarer
Postat av: Sebbe Abdula nazzar din kusin

tja, håller med om att sverige suger balle kuk, regnar ju fan t.om. 340 dar om året och kallt som en säck. + att så fort man skaffat jobb, då får man böter!!! omg. sverige för helvete skaffa lite mer stålar, stripklubbar e fan dyra nuförtiden.

2009-07-09 @ 23:42:41
Postat av: freddekuk

filllemannnnen du e så ful.. hahahha pllar inte att du bloggar. puss babe;)

2009-10-29 @ 23:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0