Hemma =D

Nu Har jag varit hemma en bra stund :D!

Skolan gick faktiskt rätt bra ändå :].

Klarade provet det var lätt! Men sedan hade jag kvartsamtal och det blev inte riktigt lika kul för att om jag inte är i skolan varje dag nu och sköter mig så får jag ig i allt ;o....

så jag måste till skolan varje dag nu!! Får inte slöa mer :D!

Aja sen när jag kom hem så kunde jag inte komma in för att ingen hade nycklar. -.- Jimmy körde mig hem och jag väntade ute med amanda och cathrineeerthejre i en timme, sen kom jag in:D.

Nu gör jag läxa och sånt o de e allt som händer idag antar jag :D! Pusshaj :D

Kommentarer
Postat av: amandis

varför har du skrivit cathrine så cp? =O

2009-05-26 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0